torsdag 26. november 2009

Travel uke

Mandag morgen fikk en pangstart med telefon om at en branndør var blitt ødelagt under vårt arrangement på skolen i helga. heldigvis har man oppdratt noe forholdsvis ansvarsbevisste ungdommer som etter å ha blitt tipset om hva som var lurt, tok turen inn til rektor for å forklare hendelsen. De hadde selvsagt ikke ødelagt døra med viten og vilje, men var enige i at de kanskje hadde hatt bedre ideer her i verden enn å kjøre rullebrett inne ;)

Det har også vært en utrolig travel uke på jobb, men nå tar jeg fri i morgen med god samvittighet. Blir godt med en pust i bakken før arbeidshelg.

Minstemann i heimen skal graderes på søndag. det blir hans første gradering og det trenes for fult denne uka for å forbrede seansen.
Eldtsemanns fotballskjebne skal også avklares denne uka. Det kan være tøfft for en 14 åring og gå å vente på om han får bli med inn i varmen eller ikke når detgjelder uttak til 1.lag.
Tirsdag var jeg forøvrig på tidenes (?) første medlems- og foreldremøte i Hamkam. veldig positivt at klubben nå vil spille på lag med foreldre og medlemmer, og at de nå selv ser at det må gjøres en solid innsats for å fremme positivt omdømme og klubbfølelse. jeg ser frem til oppfølgeren i januar :)

her jeg sitter og kikker rundt meg så er jeg ikke veldig i tvil om hva fridagen i morgen skal brukes til -RYDDING!!
men i kveld...slappe av......

1 kommentar:

  1. Hei igjen!
    Fra èn som BOR i Løten til en som opprinnelig KOMMER fra Løten: Det ligger en award til deg inne hos meg på Nostalgi & Skriverier..

    Klem June

    SvarSlett