lørdag 15. januar 2011

Treningen har startet


Rett før nyttår tok vi steget og meldte oss inn i Actic. På tide å gjøre et slag for bedre helse og forhåpentligvis en bonus i smalere midje ;)

Tok med meg joggeskoene og løp på tredemølla mens Brage var på Taekwondo på tirsdag Fredag dro både Tord og jeg ned på treningssenteret på brygga og trente styrke + løping og sykling. Egentlig ganske deilig, selv om musklene i dag er litt såre.
Lot meg imponere av ei ung dame som løp i en hel time når vi var der. Usikker på om kondisen min er der enda eller om jeg bare har veldig liten evne til å presse meg selv men jeg kan jo ha det som et mål der fremme at også jeg skal kunne løpe i 1 time på mølla om ikke så alt for lenge.

I dag startet jeg på treningsprogrammet på Wii, men pga dårlig batteri ble bare halve programmet fullført. (var ikke det en fin unnskyldning kanskje???) Nå er imidlertid batteriene skiftet ut slik at jeg ikke kan snike meg unna like lett neste gang ;)

Kunne egentlig godt ha tenkt meg en skitur i helga men det ser ikke ut til at værgudene har samme plan som meg.... vi får se i morgen eventuelt :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar