lørdag 26. februar 2011

Alt jeg skulle ha gjort................

........men ikke evner å ta fatt på, finne tid eller prioritere. Det finnes jo så mange gode unnskyldninger for å ikke begynne på noe man egentlig ikke har så lyst til.
Det jo VM, så jeg kan jo ikke begynne midt i en øvelse heller akkuratt.... Også er det snart mat, så jeg kan vel vente til etter det............. Ja og slik kan man jo få en hel dag til å gå uten å ha gjort noe som helst.

Rydding........ det er det jeg burde ta fatt på, men ikke klarer å komme igang med. Kjelleren burde ha vært rydda, både boden, vaskerommet og datarommet. La litt planer her en dag sammen med Trym om å ommøblere på datarommet. kanskje det løsner da gitt - får inspirasjon til å rydde.

Ommøblering eller ikke, vi har for mye ting......og for lite oppbevaring......... dårlig kombinasjon.

nei nå må jeg ta meg selv i nakken og komme i gang :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar