lørdag 3. oktober 2009

Hvorfor Megatosk?

Enkelt forklart: jeg er mega og Han er tosk! (Han = min bedre halvdel). Det vil si jeg er Merethe Galgum og Han er Tord Skancke. MEGATOSK er liksom vår "familiebedrift".

Han driver et eget fima som bærer navnet Dank produksjoner. Med andre ord så er jeg gift med tosk som driver dank......

I virkeligheten så er Han langt fra en tosk og driver langt i fra dank. Vil nesten påstå at Han burde drive litt mere dank. Mye jobb og jobb og jobb... (Og litt lite venner og fornøyelse etter min mening.) Men slik blir det kanskje lett når du gjør hobbyen din til levebrød, vanskelig for andre(som meg!) og se hva som er jobb og hva som er hobby.
Egentlig så er Han vel en slik "moderne" mann, som tok ut mere pappapermisjon enn minimum, som liker å lage mat og bake, og som liker å gjøre ting med ungene. Så nei - ingen tosk og driver ikke dank!

I hvert fall, der har du forklaringen på bloggnavnet: MEGATOSK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar