fredag 1. januar 2010

Nytt år -nye muligheter

Godt nytt år - Så ble det 2010 :) Vi feiret kvelden med familiene Aalstad Laakso og Kløvstad. Kjempe koslig kveld med alle de riktige tilbehørene; god mat og drikke, godt selskap for både store og små, spill, latter og moro. Minstemann holdt ut helt til kl 02 og ble fraktet hjem på rattkjelke.

Vi har debatert i heimen - skal man si år totusenogti eller tjueti?? Jeg tror jeg går for tjueti for min del. ikke det at det er så viktig egentlig, det er uansett et nytt år.

Som vanlig så har jeg jo noen tanker rundt hva jeg ønsker å endre, gjøre, anskaffe, bli bedre på i året som kommer. Håper jeg klarer å holde noen av nyttårsløftene om ikke alle, men ha en relativt sunn blanding av realisme og visjoner.

Har tyvlånt et sita av ei god venninne, som hun igjen har lånt av Hårek.

"Neste år skal eg byrje eit nytt liv! Eg skal slutte med alt som er dårleg for helsa, og berre gjere slikt som er sunt og klokt! Og sjølvsagt...skal eg sjølv avgjere kva som er sunt og klokt!"

I like... ;)

Listen min er som følger:

1. Anskaffe piano -og lære å spille på det

2. Spise sunnere

3.Trene mer... det vil si begynne å trene egentlig det..... skal vi prøve oss på 2 dager i uka i hvert fall??

4. Ta bedre vare på meg selv: kose meg og slappe av på fridager, bestille en time
for SPA behandling en gang i måneden

5. Sette av minst en kveld i måneden til hobby

6. Invitere til venne/familemiddag en gang i måneden


Skal ikke se bort i fra at det dukker opp flere planer etter hvert:)


Jeg skal forsøke å holde dere oppdatert om hvordan forsettene går ut over året.

Hva med deg? har du noen nyttårs forsetter, planer og visjoner for 2010?

1 kommentar:

  1. GODT NYTT ÅR, NÅ ER DET TOTUSENOGTI ;)

    Fine nyttårsforsetter!!

    SvarSlett