søndag 7. februar 2010

"Kom deg ut dagen"

Har vært travle uker men i dag tar jeg meg tid til et lite innlegg.

Det er "Kom deg ut" -dagen i dag og vi har gått skitur fra Gåsbu til Lageråkvisla for å delta på Turistforeningens arrangement der opp. Minstemann var superflink! Litt sliten og småsurving på vei opp, men desto større fryd på ned igjen turen. Hadde en liten kræsj med ei dame der opp og slo tommelen sin, men "glemte" det heldigvis igjen etter en stund.
Meldte oss like godt inn i Turistforeningen og har finkjemt turprogrammet etter at vi kom hjem. masse flotte turer, spesielt for barn. Vi satser på deltagelse på flere av arrangementene utover våren/sommeren.

I går bråbestemte vi oss for å invitere bestemødrene på hjemmelagd Lasagne. Tord som lager fra bunnen av alt sammen (jeg er som kjent ikke så alt for glad i å stå på kjøkkenet). Lasagne smakte kjempe godt!!!!! Og det var veldig kos å ha bestemødrene på besøk. Skjønner ikke hvorfor vi ikke har slike kvelder oftere :)

Fredag var vi på Boligmesse i Vikingskipet. det var nedtur det..... hadde håpet at det skulle være litt mer fokus på interiør, men der tok jeg skikkelig feil gitt. Ja,ja...fikk da kjøpt meg tulipaner og en koselig kurv med vårblomster av Blomsterdamene.

I morgen er det jobb igjen............ er ikke supermotivert for tiden..... kikker litt på andre jobber, men finner liksom ikke jobben med stor J. Plutselig dukker den kanskje opp. den som venter får se.

1 kommentar:

  1. Så deilig med tur på lageråkvisla, jeg nøyde meg med en deilig gåtur langs mjøsa og masse snømåking, kunne jo ikke sitte inne på "kom deg ut dagen" :) Glad jeg slapp boligmesse, så bra du sa ifra at det ikke var verdt turen :)

    SvarSlett