mandag 29. mars 2010

Snart påske

Påsken nærmer seg med stormskritt. Skal bli super deilig med mange fridager sammen med resten av familien. Vi har ikke lagt de store planene i år, men satser på en skitur eller to og å få ryddet litt i heimen. Har planer om bytting av soverom.... STORT prosjekt!!

vel, vel.... time will tell...

i mellomtiden gjør vi oss klar til påske :) Lørdag var vi på påskeverksted hos bestemor. Har blitt en tradisjon det nå at vi møtes før jul og påske for å ha verksted. brage hadde egentlig ikke lyst til å lage noen ting, men plutselig så kom ånden over han og han malte i vei.
Hjemme har han funnet frem esken med påskepynt og dandert rundt om kring i stua med alt han syntes var fint.
Selv har jeg kjøpt meg noen fine påskeegg som jeg har hengt på kvistene mine i stua.

Gleder meg så til våren.... Håper på litt solskinn og vårstemning i løpet av påsken. hadde vært godt for kropp og sjel det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar