søndag 2. januar 2011

Ønsker 2011 velkommen!


Jul og romjul er unnagjort og kalenderen viser 2011.
Ble en litt annerledes jul i år med mye sykdom og en god del jobbing for min del, men innimellom så fikk vi noen koselige stunder også. I dag da vi gikk på ski fra Gåsbu til Lageråkvisla. Brage ble litt skuffet over at skisporene i Gåsbubakken var slitt bort, ødla litt av den gode opplevelsen for han men det gikk fort over. Turen opp til Lageråkvisla gikk unna i rekordfart og Brage annonserte at neste tur er han muligens klar for Steinfjellhytta :O)


Avsluttet 2010 med å tegne treningsavtale for meg selv og Tord på Actic. Da skulle jo det meste ligge til rette for et nytt og bedre liv.

Kikket på nyttårsforsettene mine fra i fjor og så at det var nok ikke så mange av de som var innfridd.....:( Kommer derfor ikke med noen "tomme" lovnader i år, men det betyr ikke at jeg ikke har tenkt å forsøke meg på noen livsstilendringer likevel.

Ønsker 2011 velkommen og ser frem til fine stunder og opplevelser :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar