søndag 16. oktober 2011

.......og avslutter ferien med å bli syk

Er det ikke typisk! jeg er tilbake til gamle "vaner" - så fort jeg har noen dager fri så blir jeg syk. Pyton kjedelig men men...

Hadde to fine høstferiedager sammen med Brage i hvert fall før jeg ble syk. Hadde ingen store planer, bare slappet av hjemme og var på cafè i byen med begge Nina`ne :O) Fikk til og med kjøpt inn noen flere julegaver.

Torsdag var det tilbake på jobb og på kvelden ble jeg altså syk. Feber hele natta, men følte meg ganske ok på morgenen igjen og dro på jobb. Små feber anfall utover dagen men gikk ganske greit. Ble til og med en kjapp tur på Gregers før jeg hentet Brage hos farmor.
Slikt straffer seg - super feber på kvelden = slakt på sofaen hele lørdag.
Brage fikk heldigvis en lekeavtale, ellers tror jeg han hadde kjedet vettet av seg med slapp mor på sofaen hele dagen.

Nå har vi kommet oss til mandag og formen er bedre men langt fra topp. Hoster til jeg bryter meg, men tror feberen er over nå. slappe av, leie kropp og sjel og fylle å med vann så er vi forhåpentligvis klar til dyst i morgen :O)

1 kommentar: