søndag 4. oktober 2009

Jeg digger rea!

Rea ja -Og da skjønner du sikkert at jeg har vært på harrytur til Charlottenberg i dag.
Sinnsykt mye billig på det sportsutsalget ved rundkjøringa. Ble masse nytt på både store og små(mest på de små så klart)...halv pris av salgspris a gitt... Begge gutta har nå blitt utsyrt med div av RipCurl, Boardcruiser og Vans. Eldstemann var ikke med, men var faktisk fornøyd med klærne mor hadde kjøpt med :) vi juksa litt da og kommuniserte med mms. Er ikke bare,bare å kjøpe med klær til en 14 åring, for å si det slik...

Jeg skikkelig koser meg når jeg kan fly i butikk etter butikk, og spesielt når man kan gjøre noen kupp også. men å ha med seg en gjeng med gutter på slep gjør jo sitt til at handleturen blir en god del kortere enn om man reiste en jentegjeng. Jeg klager ikke altså, ikke misforstå! Jeg bare konstaterer at vi jenter er mer glad i shopping enn gutta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar