torsdag 8. oktober 2009

Tar meg et glass vin

Nok ei arbeidsuke er endt og i morgen har jeg faktisk fri!! Skal bli deilig, super deilig! Så feirer helg med et glass vin, eller to..
I morgen er det rydding og vasking og litt andre gjøremål - men så blir det kino på kvelden med Camilla som premie!!
Vet du, jeg har faktisk kommet godt i gang med julegaver allerede. ja for de som kjenner meg så er jo ikke det noen stor overraskelse. Jeg prøver å være ferdig med de fleste gavene til desemberlønna kommer. Så blir det litt mindre mas i desember og litt mere penger til å kose seg med.
I butikkene har det dukket opp en god del julevarer nå. Jeg synes nå det er litt tidlig men... selv jeg som kjøper julegaver hele året synes helst at julevarer i butikkene kan vente til november i hvert fall.... Gleder meg til Hamar julebrusen kommer i hyllene/kassene da - det er den beste brusen som finnes! (fikk lyst til å legge ut bilde av brusen nå men jeg skal vente...til november..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar