onsdag 6. januar 2010

Drøm og mareritt

Våknet av at minstemann lå i sengen sin og gråt i natt. Han hadde hatt mareritt, stakkers vennen. Etter å ha fått kos og trøst, og kommet seg under dyna til mamma var han klar til å fortelle om den fæle drømmen sin.

Han hadde drømt at han lagde fine figurer i modellkitt også kom det noen og kammet håret på figuren hans...og det ville han ikke...

Må innrømme at jeg måtte skjule et lite smil :) Og tenkte for meg selv:" du har det ganske godt lille venn, når det er marerittet ditt"


Jeg drømte ganske mye rart i natt selv jeg. Ikke mareritt, men masse brudstykker fra ulike epoker i livet som på mystisk vis kom sammen i en drøm.

Skulle ønske at jeg husket flere av drømmene min og at jeg var flinkere til å skrive de ned.
kanskje jeg skulle lese litt i boka mi om drømmetyding....

1 kommentar:

  1. haha, så bra!

    Sist jeg drømte var det salg på en butikk der jeg kjøpte verdens største parfymeflaske, snakk om dårlig fantasi selv i søvne!

    SvarSlett