søndag 3. januar 2010

Inspirasjon

Har vært hos Nina i dag og hentet inspirasjon til scrapping. Snille Nina sendte med meg masse stæsj hjem som jeg nå har kosa meg med å sortere :)

Har snust litt rundt på div blogger i dag også, jammen er det mange flinke og kreative folk der ute. Blir nesten litt usikker på om det er motiverende eller demotiverende å se alt det flotte folk lager....
men bare jeg kommer meg ordentlig i gang så blir jeg nok flinkere til å se muligheter jeg også. Slik fri kreativitet er liksom ike helt min sterke side. brodering og slik som er å følge mønster - det er mer meg vettu.... ;)
Men må jo utfordre meg selv litt ikke sant, kanskje det gjemmer seg en kreativ sjel der inne som bare ikke har fått "lov" til å se lyset enda...

Kom forresten på et nyttårsforsett til i dag, som egentlig var det første jeg tenkte ut for år 2010.

BLI KJENT MED BYEN MIN

Det er så mange steder, museer, utstillinger, kafèer ol. som jeg aldri har besøkt i min egen by. I løpet av 2010 skal jeg besøke de fleste av disse stedene. noen som vil være med?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar