søndag 17. januar 2010

Skijakten fortsetter...

I dag tok vi turen opp på hytta for å se om skiene våre sto der, men nei.. Det var mange ski i boden der men ingen som tilhørte oss.
På tur ned igjen sier jeg til Tord at han får lete i boden og slikt han også, kanskje jeg har oversett de. det var vel ikke nødvendig mente han, men jeg minnet han på at vi leter forskjellig. han er god på å finne ting som henger på nese, mens jeg leter litt mer "komplisert" =løfter/flytter på ting og slikt. kanskje det denne gangen var slik at skiene hang på nesa og at han fant de...

Etter å ha plukket opp Brage på bursdag på Lekeland, kom vi oss hjem. Tord tok seg en tur i boden og i garasjen og kom lattermild tilbake. I garasjen, oppunder taket lå selvfølgelig skiene!!! :) Er det mulig???? Og jeg som egentlig hadde lett der allerede.... Noen som har hørt om briller???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar