søndag 14. februar 2010

Budor

Morsdag startet selvsagt med at mor "vekkes" med gaver på senga. Brage meget stolt over at gavene var hans ide alle sammen;)
Fikk kjempe fine lys og servietter av gutta mine. Perfekt, da jeg elsker å tenne lys :)
I valentinegave fikk jeg et hjertesmykke og et hjerteskrin som jeg hadde ønsket meg og Faktisk prutet ferdig prisen på ;) bare for Tord å dra kortet - kan mannen få det enklere ;) Huff, høres ikke helt bra ut, men det begynte altså som en spøk som endte med at skrinet nå står på nattbordet mitt. Har spotet noen blomsterpotter i samme stil i byen og de må jeg jo nesten kjøpe inn nå som jeg har fått skrinet......



Søndagen hvor alt skal feires på en gang -morsdag, fastelaven, valentine, tror til og med at det er kinesisk nyttår i dag............

Synes det er litt dårlig gjort å legge alle dagene til samme søndag jeg da men.. det finnes jo så mange hverdager at det er godt man får noen påskudd til å ha noen "spesielle" dager også. Men i år skal vi liksom gjøre alt unna på en gang.

Vi "feiret" dagen med å ta oss turen til Budor i dag. Nydelig vær og faktisk fulltallig +1 da Trym hadde med en kompis.
De store gutta kjørte brett, Brage og Tord tok kjelketurer og mor selv fikk seg en skitur. Man bruker noen muskler man ikke bruker så mye ellers når man går på ski kjennes det ut som...noen små muskler i foten for eksempel... Det er kanskje et tegn på at man ikke går nok på ski ;)
Før i verden så gikk jeg på ski nesten hver eneste dag hele vinteren, nå blir det mer 5-10 turer i året. Jeg fikk kanskje nok da jeg var ung og sprek, og hadde behov for å ta litt pause fra denslags. Tror jeg nå begynner å komme meg inn i "kose seg på skitur" -modus igjen. Skal se det blir flere turer i løpet av vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar