lørdag 27. februar 2010

Snø,snø,snø

Jeg som hadde begynt å håpe på vår og sykkelføre etter turen til Køben.... ikke det nei... enda.... men det går jo fort! Snart er det påske og da er det jo vår!!!

I dag har jeg pushet grensene mine som mor og sendte eldstemann til Hafjell med kompis -uten følge av voksne! Det er litt skummelt for mor å slippe taket, men det må jo bare gjøres. Huske på hvordan jeg var som 14åring og hva jeg fikk lov til. Kua må ikke glemme at hun har vært kalv, som det heter.
Det er jo tross alt viktig å vise at man stoler på dem også, stole på at det man har forsøkt å lære bort er godt nok. Har jo måtte ta en kontrolltelefon i løpet av dagen for å sjekke at alt sto bra til, og det gjorde det -SELVSAGT!!! ;)
Tenk så gøy de tre ungdommene må ha det :)

Minstemann har kusine Sandra på besøk i dag. Hun skal sove over, og det er stor stas. Har nettopp vært på butikken og kjøpt inn lørdagsgodis som skal inntas etter taco i kveld. De ler, tøyser og koser seg på rommet til Brage. Nå er det spillet "Froskehopp" som prøves ut :) Brage prøver nok også å få Sandra intressert i Bakugan, men tror ikke han lykkes helt med det. Selv har han kjøpt seg to Bakugan i dag - serie 2 har nemlig kommet i salg i dag ;) *lykke*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar