fredag 4. desember 2009

Adventstid :)


Jeg koser meg skikkelig i adventstiden. det er så utrolig kos og vandre i byen, kjøpe og pakke inn julegaver, juleverkstad med ungene.... I det hele tatt....kos....

Tenne lys hver kveld og planlegge så man til slutt kommer i mål til jul.

Det er godt jeg fortsatt har en del dager på meg siden det ser ut som et katastrofeområde rundt meg. MÅ få ryddet skikkelig en dag!!! Men det er så mye annet som er morsommere enn å rydde..
Plutselig så får jeg nok ånden over meg.

Egentlig så skulle man ikke måtte jobbe i desember, men bare kosa seg med juleforbredelse. Drømme, drømme...

Jeg har funnet igjen "Julens minnebok" fra bokhylla. En kollega av meg tipset meg om denne boka. Den er utrolig koselig, med god plass til å notere ned minner. Anbefales!! ta en kikk på den ved å gå inn på:
http://www.rodskog-art.no/bokene/julensminnebok.html
Der kan du "bla" og gjøre deg kjent med boka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar