onsdag 9. desember 2009

Kosedag :)

Tok ut feriedag fra jobb og tok minstemann ut av barnehagen. Så inviterte vi kusine Sandra og hadde en kosedag :)
Ungene bakte pepperkaker som de pyntet med nonstop, så mange som de fikk plass til på hver pepperkake.

Så lagde jeg risboller etter oppskrift fra Miriel`s verden. Utrolig enkelt å lage :) (Må si jeg begynner å bli go`på slike huslige sysler om dagen.... selv om ryddemanien lar vente litt på seg... håper den finner vei hit før jul ;)

Tok med meg de søte små til Ankerskogen for å badet (boblebad ble det også) og avsluttet med Tae Kwon Do trening, før vi snudde nesa hjem. Minstemann møtte Jon Blund i go`stolen foran tv`n og måtte bæres i seng. Selv kvernet jeg litt mere mandler og tok fatt på klesvasken.

En perfekt dag. Ikke noe stress, bare gjort det vi har følt for og fått tid til.

Ja til flere slike dager!!

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for hyggelig hilsen! Er ikke så amnge bloggere i Løten, men du må stikke innom nostalgiogskriverier.blogspot.com, herlig blogg!!! Og for en herlig dag dere må ha hatt, helt i min smak, altså! Ja, slike lever vi lengre på, helt klart! Da ønsker jeg deg en fortsatt fin førjulstid, klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Så koselig! Nå er det lenge sia vi har funnet på noe, skjer da så mye før jul a gitt! Men kanskje vi kan finne en dag neste uke?

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt førjulsdag syns jeg!
    Ankerskogen og Putti Plutti Pott....det gir assosiasjoner til den gang man hadde små unger. Tida flyr gitt! Nå er de 15 og 18 år og er bare innom hjemme som snarest for å sove, spise eller dusje!...Men slik er livets gang..så kos deg masse mens unga enda er i "mamma-og-pappa-er-best-i-verde-alderen" ! :))

    Klem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett