mandag 6. september 2010

En ny epoke

Jeg har startet i ny jobb. Etter 12 år på samme arbeidsplass var det på tide å prøve vingene og hoppe i det.
Har hatt fantastisk lærerike år og møtte mange dyktige og inspirerende kollegaer, og jeg har i mange år hatt en utrolig flink sjef. Kjenner at jeg nok kommer til å savne mye, men samtidig så tror jeg det er viktig å prøve noe nytt før man gror helt fast. Har fått invilget permisjon i 6 mnd og skal bruke tiden godt. Det er noe med det der - man vet hva man har og ikke hva man får..... men noen sjanser må man jo ta her i livet ;)

Har snart gjennomført ei uke i den nye jobben. Mye informasjon og mye å sette seg inn i. Noe nytt og noe annerledes. Kjenner at hodet er litt ekstra slitent om kvelden og tankene surrer rundt i rasende fart.

Jeg er litt av den typen at jeg helst skulle ha sett at alt bare datt på plass slik nesten med en gang, så prøver å overbevise meg selv om at jeg skal være litt tålmodig med meg selv , ta meg god tid til å sette meg inn i alt det nye. Planene for morgendagen er allerede skrevet ned, så vil bare tiden vise om det lar seg gjennomføre. Det skjer jo rett som det er at ting ikke blir helt som planlagt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar