lørdag 30. oktober 2010

Ny bil ?

Vi, det vil si - Tord, er i slik "jeg ønsker meg ny bil"-modus for tiden. Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt over at vi trengte ny bil, men etterhvert som Tord hostet opp gode argumenter og en rekke besøk hos diverse bilforhandlere så har jeg i hvert fall kommet i kanskje modus.
Nå har det seg slik at jeg ikke har lappen selv og kanskje derfor heller ikke mener så mye om bil. Jeg er opptatt av at den skal se fin ut, være god å sitte i, ha god plass, være kollisjonssikker.
Så når Tord iverig forklarer om turtall, bånndrag og andre fremmedord melder jeg pass.....
Denne uka har vi prøvekjørt en Toyota, og sist uke var det Peugeot og til uka igjen ryktes det at vi skal prøve en Renault.
Vi får se hva det blir til, men føler på meg at det nok blir ny bil før jul ja :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar