tirsdag 2. november 2010

En liten pust i bakken....

Har en rolig morgen med noen timer fri i dag. Har nesten glemt hvor deilig det er å ha en rolig morgen med huset helt for seg selv. Koser meg med en kopp te, God Morgen Norge og et lite innlegg her.
har vært litt småtravelt på jobb i det siste. Er vel tegn på at jeg begynner å bli husvarm i min nye jobb og lettere ser ting som jeg vil ta tak i og føler at jeg kan ta tak i. Har lange "to do"-lister hver dag. Noen dager rekker man det man har tenkt, men som oftest har man hatt litt for store målsetninger for dagen. Blir så engasjert og iverig at man nesten glemmer at kroppen blir sliten. Kjente at jeg begynte å bli litt småtufs på søndag og bestemte meg for å ta et litt roligere tempo denne uka. Planen var å slutte tidlig i går og begynne seint i dag, men å gå før ble det liksom ikke tid til i går.... ;)

Har så smått kommet i gang med juleforberedelser også. Ja, jeg vet det for mange kanskje er vel tidlig, men jeg er egentlig litt seint ute til meg å være. Pleier som regel å være nesten i mål med julegaver jeg på denne tiden. I år har jeg bare kjøpt noen få så langt. Fant noen søte gaver til Clubjinte`n i helga - veldig fornøyd :O)
Tenkte jeg skulle planlegge litt til adventskalender i dag - mange smågaver som skal på plass. Utfordringen er å ikke bruke for mye penger, men samtidig ha gaver som faller i smak. Tenke, tenke..... Hva kan man ha i kalenderen til en 15åring?? Det er litt enklere med han på 6 år som er intressert i så mye forskjellig.
Bare å sette i gang med innkjøpslista da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar