torsdag 19. august 2010

Bursdagjenta!!!!

Det er meg det i dag. Det vil si meg og Mette-Marit :)
Brage hadde det travelt i går kveld med å ordne i stand en gave. jeg fikk streng beskjed om å holde meg langt unna bordet han drev ved.
Jeg var som vanlig tidlig oppe i dag da jeg skulle på jobb og Brage ble et øyeblikk meget skuffet siden planen var at han skulle vekke meg. Vi ble derfor enige om at jeg skulle snike meg opp i senga igjen og late som at jeg sovnet igjen. Brage vekket pappa og storebror så mamma kunne bli overrasket på sengekanten med gaver.
Overrakte meget stolt sin selvinnpakkede gave, en plastpose fra Rimi med påskriften: Fra Brage Til Mamma ps i love you :)

Smelt.............

I gaven hadde han pakket inn noen Kindereggfigurer og lommepengene sine - 30 kr! Slik at mamma kunne kjøpe seg noe hun ønsket seg :)
pengene ble brukt til Oreo-kake på Kringla i lunsjen i dag.

Etter jobb inviterte mann og barn til mat på Doly Dimples - Super nachos, nam....

Fikk gavekort på Alles Velvære av gutta mine. Gleder meg til å veksle det inn i aromaterapi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar