torsdag 12. august 2010

Eventyrverden

I dag gikk turen til Hunderfossen. Var akuratt passe md besøkende = ingen lange køer!! :) Brage frydet seg stort over alle aktiviteter han kunne utforske. Det ble førerkort på både minibil og lastebil (er vel kanskje på tide at mor får seg "lappen" nå som 6 åringen har anskaffet 2). Gulljakt ble det også satt av tid til, selv om det var å tøye tolmodigheten noe....

Var selvsagt også innom Trollet og Eventyrslottet hvor vi ble loset gjennom kjente og mindre kjente eventyr. Brage var svært overrasket over størrelsen på trollene.
"Jeg trodde de var på størrelse med pappa jeg!"

Det ble lest mye eventyr for oss da vi var små, kanskje mest av besteforeldre. Selv har jeg ikke vært så god på å føre eventyrene videre til mine barn må jeg innrømme. Det var ikke så mange av eventyrene som var kjent for Brage, og halvparten av de han kjente til må vi nok takke Fjorland-reklamene for og ikke mor og far.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar